Trenden med mage

torsdag, maj 01, 2008 | 0 Comments

Nu har jag följt på trenden och börjat fotografera magen.
Första kortet blir alltså vid 10 veckors tid. Ska börja väga mig oxå så fort jag skaffat batterier till vågen. BH-storleken har ju gått upp iaf, vilket inte är allt för tråkigt, hihi ;)

På måndag är det barnmorskan. Ska bli roligt att se hur mkt det har förändrats där inne. Förra gången såg det ut som en suddig Daphnia (hinnkräfta) med ett litet tickande parti. Visserligen finns det ju en liten oroande känsla av att ngt gått fel...

Okej, kan inte komma ihåg att jag någonsin anmält mig till Libero. Men jag fick ett mail där det stod välkommen... Intressant... Är väl en okej hemsida, men jag föredrar nog alltförföräldrar hitintills.

Jag laddar upp bilder en annan dag, inte så intressant just nu, ser ut som jag brukar =)

Dags för en långpromenad!

ps. fick svar på en fråga ang att vara vegetarian och gravid...
http://www.alltforforaldrar.se/page/fragor-och-svar/vegetariskt

0 kommentarer:

About