60+

lördag, maj 03, 2008 | 1 Comments

Oj, jag har nog aldrig vägt så här mkt i mitt liv. Första ggn jag är över 60 kg, sen iofs är det första ggn jag är gravid. =)

Ingen risk att jag blir nojjig och bantar. Det är inte min grejj. Jag tränar måttligt och ser till att jag KÄNNER mig bra. Nu väger jag alltså 60,5 enligt min IKEA-våg. Att banta under graviditeten och frigöra miljögifter från fettet som transporteras till fostret, ne, det är inte så vettigt. Men jag undrar ändå var fan alla kg sitter? Jag kan ju ha samma byxor och tröjor som förr (om inte brösten är för stora som i vissa skjortor). Min mage är fortf platt... Jaja.

Jag ålägger min kära pojkvän att hålla koll på mig i sommar och se till att det inte blir för mkt godis och dylikt, för det är inge bra för ungen heller. Sen tycker jag att ett partner på gymet vore rätt skoj ;)

Idag ska jag gå promenad med Lilian och Molly coh ikväll titta på film hos Lilian. En klassiker som alla i USA verkar ha sett, tjejer iaf. Kulturellt nästan...

Igår flyttade grannen till höger. Hoppas det inte kommer in ngn jobbig med fylletrattar till polare. Det är ju lite sånnt hus verkar det som. Det är så lyhört ut till trapphuset också =(

Ska borsta gassingarna innan leverans av hund är här...

1 kommentarer:

Lilian sa...

va händer och sker?
inte fått nån update..
förutom kryptiska skriverier på FB.

About