Hud och näsa

fredag, maj 30, 2008 | 2 Comments

Är så väldigt svullen i magen. Hoppas medicinen hjälper snart. katrinplommon och läkerol hjälpte inte så bra =(

Ont i höften också. Sicket gnäll =)

Har varit nästäppt hela veckan och blandat snoret med näsblod. Härligt!

Var hos hudläkaren och de kunde inte hjälpa mig förrän jag fått barnet. För mkt mediciner som kan orsaka fosterskador. Vi får se vad som händer sen då. De dissade också hudslipningar och kemiska peelingar. Som att slänga pengar i sjön. Så jag har väl slösat ca 4000kr nu då. Go fish...

Blivit mkt tvspel i veckan. Bra avkoppling!

Är inte trött längre om kvällarna. Kunde stupa kl 20.30 förr, men denna vecka gick jag upp 6 och la mig halv 11 och var inte så värst trött. Bra att den perioden är över =)
Fortf sugen på lakrits ofta...

I helgen ska jag pyssla lite med lägenheten och förbereda mig inför Jakobs ankomst. Måste dammsuga bl a. Haha... sällan gjort =)

Fick ett Grattis-sms av Ebb idag. Gulligt av honom.

2 kommentarer:

Lilian sa...

man kan tydligen få nästäppa av graviditeten.. marie hade det ett bra tag. verkar lite jobbigt.

Anna Högrelius sa...

Jag fick näsblod och nästäppa under ett bra tag också. Hur vanligt som helst, men rätt irriterande. Helt plötsligt kunde det komma en il av blod och jag har aldrig lidit av näsblod innan.
Hmm, om magen fortsätter att krångla kanske du skulle gå till apoteket och rådfråga?

About