Upp-sala

måndag, april 28, 2008 | 0 Comments

Ja, jag vet inte om det var sk morning sickness eller ngt jag ätit eller så, men upp kom frukosten på söndagen. Började bra med en skön dusch och sedan ett glas oboy och två mackor. Efter en macka kom lite illamående och det blev värre. UPP kom smörgås med gurksallad. WHHHUUÄÄÄ!
Låg till 13 och sedan spelade jag lite gamla NES-spel som Jakob fixat på Xboxen. SJs hemsdia var konstig så jag åkte till tågstationen på chans och där kom jag med Sala-tåget som gick om 10 minuter. Bra tajming...

Fredag och lördag var mer välmående. Fredag var inte så händelserik med trevlig. Lördag gick vi på stan och jag köpte en vårjacka i grönt tyg, lite skogsmulle/army-grön. Köpte även två BH som var en storlek större än vad jag normalt har. Jajamen, här blir vi större!
Var på jakt efter ett par svarta sneaker, a la Adidas, men ingen tur. Eller jo, för 800kr, men jag ville inte lägga dessa pengar på det just nu.

Ringde barnmorskan idag och jag ska dit på måndag redan. De ville att man kom in runt v 10 och kollade upp så allt såg bra ut. Hon pratade redan om rökning och alkohol och lät väldigt nöjd över att jag bangade på båda. På tisdag ska jag till sjukgymnasten och kolla upp övningar för höften. Den 13 ska jag till Face and Body och göra en peeling till av ryggen. Läkaren ringde idag och sa att hon skulle ringa hudläkare och kolla upp vad jag kan använda när jag är med barn. Borde ringa labbet på Torshälla vårdcentral och kolla upp mina blodprovssvar också.
Mkt med hälsan och sjukvården nu asså...

Dessvärre ligger träningen på hyllan. Är så fruktansvärt omotiverad. Så jävla tråkigt och jobbigt att ta sig iväg, även om det är 5 min gång. Hoppas jag kan få en partner under sommaren som hjälper mig att röra på fläsket, iaf att slåss lite på mitsar ;)

Dags att cykla iväg och köpa en kamera =)

0 kommentarer:

About