Wimbledon

fredag, maj 16, 2008 | 2 Comments

Igår tog jag ett kort igen för att se utvecklingen av magen. Jo, en liten bupp är det nog allt =)
Ska lägga in bägge bilderna sen så ni får se. Ska bara lägga in med några veckors mellanrum, annars kommer man inte se så mkt förändring.

Såg filmen Wimbeldon med Paul Bettany och Kirsten Dunst. Var säkerligen 5:e ggn. Behövde en feel-good movie. Blir nog en film ikväll igen. Inte mkt att göra. Kanske hyra en jag inte sett än.

Ingen träning har det blivit denna vecka. Sån jävla olust till det! Tråkigt tråkigt. Så ovanligt för mig, men jag vet inte varför jag känner så här... Celluliterna bara växer på rumpan, haha.

Har fört upp en liten namnlista nu. Har 5 namn av varje hitintills. 5 kommer att vara onödiga i slutändan. Har även gjort en lista under för dig min kära att fylla i sen. Hoppas verkligen vi kommer samsas tillslut...

2 kommentarer:

Lilian sa...

den filmen har jag faktiskt aldrig sett.. kanske man ska ladda hem. :)

Lilian sa...

jag kom på namnet jag inte kom på när vi pratade idag.. Ronja. :)

About