Nyfödd i kurren

måndag, mars 16, 2009 | 2 Comments

Haha, igår fick jag äntligen tag på ett par Monchichis!

Natten var inte rolig, sov jättedåligt och halv 9 var C jättepigg. Bara att gå upp. Orkade inte ens gosa och leka med henne vid frukostbordet. La mig en stund i sängen men då ringde syster, sen så har jag varit vaken. Dags för en kopp kaffe till kanske?

Idag är vi med i Kurren på Nyfödda. Check it out ;)

Ikväll är det bröd och pålägg som ska lagas på veggkursen.

Dags att önska sig saker snart. Suck... Men jag har hittat en sak!
http://cdon.se/spel/singstar_queen-4085446
Don't stop me now! SÅ jävla bra låt =)

Fyller på påskdagen. Kanske ska vara smidig och fira hos päronen... alla mina nära och kära är ju där =)

2 kommentarer:

Verrix sa...

Fin bild på er inne på kurren. :D

Anonym sa...

Mycket fin bild på hela familjen!

About