Firefox visade galet

tisdag, mars 10, 2009 | 0 Comments

Ja, inte fan är jag ngn whizz på CSS och HTML, men jag lyckades fixa lite på bloggen. När man drar musen över en thumbnail så ska det poppa upp ett större fönster bredvid. Gick jättebra i IE, men när J tittade med Firefox var det galet med HTML... Jag klistrade in lite annorlunda och nu verkar det fungera. Vet inte exakt vad jag gjorde, men det blidde bra! =) Har bara fixat med de bilder jag lade upp den 28 feb, men de som laddas upp härnäst blir också popup.

Lagade typ nachos igår på veggkursen. Men istället för färs så var det en bönmix och så hade vi mangosalsa till. Mkt gott och friskt. Gjorde chokladmuffins också, och de var, till utseendet, under all kritik, höhö, men goda!

Hoppas att öppna förskolan är bra imorgon och att det är trevligt folk, annars återvänder jag inte...

0 kommentarer:

About