Ledsen flicka

söndag, mars 01, 2009 | 0 Comments

Igår var det verkligen jobbigt att lyssna på lillskitan när hon började gråta. Hon hade fått amma 30 min innan, sen satte hon igång. Lilla jag hade väl inge mat kvar till henne. Körde med flaskan, men hon var så ledsen att det nog tog 3 min innan hon fattade galoppen. Gick ner ca 60 ml, så hungrig var hon allt! Vi ska nog börja med att jag ammar på kvällen och beroende på hur mkt jag har så kör vi nog flaskan direkt efter så hon inte blir så där tokledsen igen. Viktigt är att hon fortsätter att ta från mig först så min produktion inte går ner. Tänk förr i tiden när man inte hade ersättning... hualigen... stackars barn... Hon sov rätt bra inatt och det tackar jag för!

Idag ska vi traska iväg till Ica Maxi och handla mat. Har gjort en liten matplanering för veckan. Hoppas vi kan hålla den. Igår gjorda jag egna veggbiffar vilka blev helt okej. Lite billigare än att köpa färdiga. Imorgon börjar min vegetariska matlagningskurs. Hoppas den blir rolig och att det är vettiga människor man lagar ihop med.

0 kommentarer:

About