Babysim igen

söndag, mars 15, 2009 | 1 Comments

Idag var det babysim igen. Träffade en av mammorna som är på samma Öppna förskola. Hon var tydligen där förra gången också, men det hade jag helt missat. Man var väl uppe i sitt antar jag =)


Hon gillar att suga på handen i magläge

Det var inte lika roligt för C att bada idag. Testade dyka, och det var väl sådär roligt... Blev lite ledsen andra gången. Hoppas hon vänjer sig och tycker det blir behagligt. Man ska inte testa och hålla på med dykningar i badkaret sa de, men dock hälla lite vatten på huvudet.

Badade igen när jag kom hem för att få bort allt klor och då började näsan blöda. Mysko det där, hur det började från det att jag blev gravid och nu fortsatt. Innan har jag blött kanske 2-3 ggr i hela mitt liv! Jäkla blodvidgande hormoner...

Blir så sur... jag har budat på flera Monchichis på Tradera, men de kommer upp i sånna priser! Nu blev jag outbidad på en apa som till slut kostade nästan 100 kr =( En ny kostar ca 180kr i leksaksaffären så...

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=86673898

1 kommentarer:

Lilian sa...

va mysigt det ser ut att vara. :)

About