Namnsmycken

måndag, mars 02, 2009 | 1 Comments

Letar förbrilt efter billiga och snygga namnsmycken. Var nyss inne på Älskade Barn och det fanns en del fina till rätt okej priser. Tror jag vill ha ett hjärta med Cs namn. Skulle va roligt med ett äggformat hänge eftersom vi kallade henne för Ägget innan hon fick sitt namn (pga fisarna som luktade ruttna ägg, hehe). Kanske en bra sak att önska sig i födelsedagspresent? Annars kan jag inte komma på ngt som jag eg vill ha. Manikyr, pedikyr, ansiktsbehandling. Typ upplevelser. Materiella ting har jag nog av.

Såg Patrik 1,5. Den var bra men jag har svårt att titta när det är hångelsecener mellan männen. Ovana antar jag, för jag har inga problem att exempelvis titta på LWord och hångel (dålig serie för övrigt). Killen påminde om lillebror till utseendet. Va knäppt att det finns människor som tror att bara för att man har en avvikande sexuell läggning (från normen) så är man perverterad. Varför skulle man automatiskt vara pedofil bara för att man är bög? Undrar om det verkligen finns sånna där grannar i verkligheten som fryser en ute och inte låter en vara nära dennes barn. Homosexuella är ju så vanligt och så, hmm, ja, "old news". Förr var det värsta grejjen om ngn var homo. Nu när kändisar kommer ut, så känner jag bara- so? Hoppas det är ngt posiivt att jag känner så här- gör ingen skillnad på folk beorende på vem de vill göra det med. När jag väl är inne på ämnet så blev jag lite fundersam under ett avsnitt av Sex and the city. Carrie dejtar en bisexuell kille och det stör henne jättemkt. Why??? Trodde hennes karaktär skulle vara lite mer liberal än så...

1 kommentarer:

Dazzel sa...

Jag kan verkligen rekommendera Min lilla Oliv. Jag köpte mina där och är jättenöjd! ...och priset var ju verkligen ett plus i kanten.

http://www.nogg.se/minlillaoliv

About