Torshälla bye bye

lördag, november 01, 2008 | 0 Comments


Ja, så här såg det ut i v 34 när jag var hemma hos Jakob förra helgen.
Nu har jag sagt upp lägenheten i Torshälla och J har tackat ja till en lägenhet i Uppsala. Känns bra att det kommer bli en familj av oss också.
Idag är det UnderbaraBarn-mässan med Lilian. Åker efter lunch. Hoppas på att hitta lite söta och roliga prylar. Pappa köpte en babysitter åt mig på Babyproffsen igår. En röd fin =)
Allt bra hos barnmorskan. Lillen ligger tydligen med stjärten under revbenen och huvud ner. Hoppas den ligger kvar så fram tills ploppet.
10 arbetsdagar kvar! Nedräkningen börjar. Fast lite synd är det... Jag vantrivs ju inte. Kommer nog inte få en bättre chef än vad jag har nu. Aja, vi får se vad som händer med lilla mig när jag blivit stor ;)

0 kommentarer:

About