Flexus

onsdag, november 12, 2008 | 0 Comments

Imorgon är jag ledig! Wheho! Eller ja, jag har inarbetad tid, flex, att ta ut. Blir en tur på stan för att köpa babybodies.

Idag var Tina förbi med lilla Johanna 6 mån. Igår var Cilla och hälsade på med lille Hampus 1 mån. Barnterror =) Fortf helt overkligt att jag ska ha en sån där själv snart... Deras små händer är så lena.

Idag bröt stackars Jessika ihop. Hon känner inte att företaget uppskattar hennes insats, och det gör de inte, inte heller kunden, dvs Volvo. Cheferna nickar och håller med om problemen men sen händer inget. Hon var nära att lämna in avskedsansökan, så illa var det. =(
Känns som om jag sviker för att jag försvinner, samtidigt som det ska bli jäkla skönt att slippa! Det är ett möte imorgon där det ska diskuteras ett och annat. Hoppas hon får svar och lite mer uppskattning hädanefter.

Sitter och äter pepparkakor... mumma! Så behändigt små kakor som bara slinker ner =)

0 kommentarer:

About