Penis-kaka?

onsdag, november 19, 2008 | 1 Comments


v37+0

Ja, allt var bra hos BM. Ungen ligger fort nedåt och den har en hjärna enligt UL. DET var ju trevligt, höhö. Blir svårare och svårare att sova om nätterna. Drömmer och vrider och vänder. Försöker lägga mig när jag är riktigt trött, men det hjälper inte. Jaja, det är förberedande...


Ett av mina projekt- sydde nytt överdrag till kökssoffan och fyllde den med lite mer fluff för en skön sits.


Min avskedsblomma från jobbet. Häftig va?


Mitt andra projekt- ett överdrag till badrumförvaringen. Blev lite mysigare. Får se om Tjockis tycker detsamma när hon får återvända hem (hon är på permission hos päronen). Ska göra ngn sorts applikation på tyget, men jag väntar för att se färgerna i nya lägenheten. Annars blir det väl vitt eller svart.

Idag blir det pepparkaksbak med Lilian. Måste över till mor och låna en kavel =) Vet att hon har lite roligare formar, en penis bl a! Ja, min mor är inte som andra mödrar... Vilket jag är tacksam för ofta. Hon är lite ungdomligare än många andra mödrar jag känner.
Jaha- Uppsala idag eller imorgon bitti? Får se hur lång tid baket tar och hur tågen går. Ska ta med mig BM-papprena ifall att. BM sa att de faxar över papprerna till Uppsala om det behövs. Inte hela världen om det skulle bli där. Tror att om man skräddarsyr sin förlossning är det gjort för misslyckande.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars barn som har en sån inskränkt morsa. Oj oj det är många som inte borde skaffa barn.

About