Gravidförvirring

torsdag, oktober 02, 2008 | 1 Comments

Jag har blivit en sån där förvirrad gravid kvinna. Jag glömmer saker och fumlar runt. Skulle ha mailat saker till min handledare för att hon skulle göra en poster. Lovade att göra det när jag kom hem igår eftermiddag. Glömde helt och kom på det imorse. Skit också! Var väl inte helt kört för henne, men hon var nog inte glad... Känns som om jag går i min egen lilla värld så fort jag kommer hem. Är rätt seg i kroppen också.

Drömde hela natten och var helt slut när jag vaknade. Det var allt ifrån ammande av mitt barn till att jag hälsade på exet som hade så många rum att han döpt dem till typ 107A som var ett av lunchrummen. Kommer säkert ifrån en ritning jag pysslade med på jobbet, men ändå...

Idag gick en av tjejerna på avdelningen på föräldraledighet. Längtar dit!

Sen har jag insett vad svårt det är att hitta balans i det här med saknad/less på. Tror nog jag pratar mindre med J än någonsin. Lider gör jag inte förrän jag börjar tänka på att han förmodligen har bättre kommunikation med sina tjejkompisar än med mig. Illa illa...

Här är en bild på mig och Tjockis som myser i soffan och magen i v 30.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Åhh, vad fin din mage är!

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men efter snart 9 månader så kan jag sakna min gravidmage lite. :]

About