Känning i hjärtat

måndag, oktober 06, 2008 | 3 Comments

Mamma ringer och berättar att pappa har haft känningar i hjärtat sen igår kväll. Hon tycker jag ska ringa och proppsa på att han verkligen får ett EKG idag. De ska ringa från Vårdcentralen vid lunch. Får han inget EKG så tar jag honom till akuten! Han kände inget när jag ringde honom, men man ska fan vara ute i god tid när det gäller sånnt här.
Inte snällt av min kära mor att ringa mig och be mig tjata på pappa också i min hormondimma. Och pappa är ju som han är- "ja, det ordnar sig".

Det stockar sig i halsen och tårarna är nära att välla fram, men det är inte riktigt läge att snyfta vid datorn på jobbet. Kan ju vara ingenting också, men klart som fan man tror det värsta!
Lillskiten ska baskemig ha en morfar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

mm.. sånt där är läskigt.. pappa har ju haft 2 små hjärtatacker för några år sen.. nu har det varit lugnt ett tag..
men nu äter han iofs medicin för högt blodtryck.. jobbigt sånt där. :(

Anna Högrelius sa...

Usch vad jobbigt. Jag hoppas att det ordnar sig och att det inte är något farligt!

Anonym sa...

Klart lillskit ska ha en morfar. Hoppas han mår bra snart!

About