Bäddad spjälsäng

fredag, oktober 17, 2008 | 4 Comments

v33+4


Allt bra som vanligt hos BM. Håller kurvan och igår kände hon på magen när jag bad henne och frågade hur lillskiten ligger. Huvudet är precis under högra revbenen. Detta var inte helt oväntat då jag känt en hård klump där den senaste veckan. Höger sida av magen är lixom större än den vänstra =)
Ska göra UL v 36 för att se hur den ligger. DÅ borde de väl kunna se könet säkert???

Har bäddat spjälsängen--->


Idag tog jag min första sjukdag pga halsont och snuva. Har eg lite för mkt att göra på jobbet. Har en jobbig uppgift med deadline onsdag morgon. Ska leta reda på alla fakturor från ett företag och sammanställa mängder och kostnader för ett visst avfall. Det kommer ta tid, så detta var väldigt dumt planerat av bakterierna! Jag tror jag ska skylla på mamma som hade ont i halsen i lördags när vi åkte till S.marknad.

Aja, blir en dag med tvätt och en promenad. Behöver ändå röra på mig med tanke på att jag fan äter onyttigheter varje kväll... Kommer på mig själv med att sitta och bara stoppa i munnen. Behöver inte ens vara sugen. Dåligt dåligt...

Tatuering som jag tycker är förbaskat fin och planerar att göra liknande i framtiden

4 kommentarer:

Lilian sa...

ULet dom gör v.36 ska tydligen inte vara lika roligt som det första.. utan dom bara kollar om huvet ligger rätt.. :/

ingen varm gel heller.. hehe :P

Anonym sa...

Också hört att de inte kollar könet i v.36, mest pga att de använder så pass gamla ul-maskiner. Men man vet ju aldrig, jag hann ju inte gå på nån sån. Hehe

Anna Högrelius sa...

Helt rätt, Marie. Den maskinen de använder i v 36 är uråldrig. Jag såg knappt vad som var vad på skärmen. :P Det är bara för att kolla om bebisen fixerat sig.

Jag hoppas att du kryar på dig. Så trist att vara förkyld!

I klädpåsarna jag gav Lilian finns bland annat en overall/åkpåse i storlek 56. Isadora använde den från att hon var nyfödd till cirka 2 månader! Du och Lilian får slåss om allt i påsarna. Finns mycket fint. ;]

Anonym sa...

Tusan nu är det inte så långt kvar=) Häftigt! Hoppas att förkylningen inte blir allt för långvarig, är trist att vara ensam hemma och vara sjuk!
Ha det så bra!
/Anna L

About