FKanmäld

onsdag, oktober 15, 2008 | 2 Comments

Okej, nu har jag begärt föräldrapenning till april. Hoppas jag fyllt i rätt. Gick på hur mkt jag skulle få ut i månaden. Tog bara 5 dagar/vecka. Lika bra att få iväg en början, och sedan ändra om det skulle bli galet.

Har känningar i halsen och näsan. Bara för att jag sa till L igår att jag inte varit sjuk på väldigt länge. Hoppas det lägger sig. Har inte riktigt tid att vara sjuk denna vecka. Nästa är okej, hehe =)
Jag tror sista tiden kommer gå fort. Har enkollega som åker till Kanada nästa fredag och är borta i 2 veckor, så det mesta kommer landa på mig. Inte mig emot... då slipper man gå och bara vänta.

Träffade Cillas lilla pojke igår. Han var riktigt söt! Lite orange pga gulsotet, hihi.
Just ja, Lisa (hon som ska ha tvillingar på jobbet) blev friad till i helgen. Hon och pojkvännen firade 4 år. Riktigt romantiskt på stranden med "champagne". Kul att det finns karlar som fortf tror på gammal hederlig romantik ;)

2 kommentarer:

Lilian sa...

trodde du menade förut att du inte skickat in dom där papprerna som arbetsgivaren ska fylla i.. :) men det där är ju också jätte bra att ta tag i.. jag ska göra det när alla uppgifter kommit in till fk och jag kan se hur mkt jag kommer kunna få ut. :)

Anna Högrelius sa...

Åh, jag tror stenhårt på att ett sådant frieri bådar gott inför framtiden. Robin gick ner på ett knä i solnedgången vid vattnet i Kvicksund, tog min hand och friade. Nästan så jag önskar att han gjorde om det, trots att vi är gifta. :D

About