En pojk!

fredag, oktober 10, 2008 | 0 Comments

Cilla, en av mina kollegor födde en pojke inatt. Så roligt! Hon fick vara hemma i en vecka innan han kom. Men jag tror hon var lite lättad över det. Hon mådde väl inte så bra i kroppen mot slutet.
Har inte hört ngt namn än, så det ska bli spännande. Eventuellt att jag ska åka och hämta hennes dator på måndag i Västerås då hennes ersättare börjar. Då kanske man kan få se den lille =)

Mixern jag köpte var rätt dålig... blev bara mosat längst ner och så lät den förjävligt...

I helgen blir det marknad och så sällskap! J kommer till Etuna vid 17. Ska möta honom i stan och se om jag hittar en fleecetröja som går över magen =)
Fortf dåligt med lägenheter i Uppsala, men jag hoppas det kommer några snart så vi kan bestämma om framtiden med lite mer substans.

0 kommentarer:

About