6 cm fötter

söndag, oktober 05, 2008 | 1 Comments

Nu är lillskitens fötter ca 6 cm. Längtar tills jag får köpa helt onödigt dyra Puma eller Adidas skor till den. T o m innan den ens kan gå! Det var det enda jag tyckte var gullligt med små barn förut, så jag ska fan handla det.

Igår kväll var jag hemma hos Lilian och tittade på filmer- Mamma Mia! och The Life of David Gale. Båda bra filmer. Blev lite Pitabröd med fyllning också. Hade dock ätit en hamburgare vid 15, så det blev bara en liten pita.

Fick låna profylaxfilmen av Marie så det blir väl att titta sen när J har möjlighet. Tror det fanns lite massagetekniker för honom också. Attans! ;)

Är sugen på att gå i Tuna Park idag, men vi får se hur det blir. Regnar nu, så det blir ingen cykeltur. Vet fortf inte om jag ska inhandla en vinterjacka eller satsa på fleece...

Annars blir dagen fylld med... jaaa... ingen aning. Man längtar till helgen, men sen finns det inte så jäkla mkt att hitta på. Att få sova så länge man vill är väl alltid plus men. Nästa helg är det Strängnäs marknad. Hittar aldrig ngt, men det är tradition att gå. Blir att åka dit med mamma och kanske syster.

Aja, ska väl borta gassingarna nu.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Åh, vi fick ett par Puma och Adidas-skor i present av min systers flickvän innan Isadora hade kommit. De är pyttesmå och hon kunde ha Adidas-skorna i tre veckor typ, haha. Puma-skorna kunde hon däremot ha i två månader!

About