Ont i magen

onsdag, april 23, 2008 | 3 Comments

Igår kväll fick jag ont i magen- riktigt tryckande ont. Kom i perioder under natten.
Detta gör mig lite rädd. Har haft gnolande ont idag, ungefär som när jag har mens... Kan inte få bort tanken på missfall så fort jag känner ngt konstigt med magen. Hade jag varit rik hade jag ringt upp en privat gynekolog och kollat upp mig igen...

Var på Service School med en från jobbet i två dagar. Bodde på ett Säteri. Maten var rätt kass. Smaklöst. Skönt med eget rum och dusch däri. Långa dagar med mkt fika blidde det. Var skönt att komma hem. Mamma hade diskat och matat katten =)

Hon ska ta hand om tjocksmocken när jag är borta i helgen också. Ska till J i Uppsala och mysa var det tänkt.

Har tappat lite smak för kaffe. Vill inte ha varma drycker längre. Mest juice och saft och vatten. Beror kanske mer på vädret än tillståndet?

Nu är det lunch. Magen kurrar!

3 kommentarer:

Lilian sa...

tror inte privat kostar mer än nån hundring.. marie var nämligen på nått vul förut hos en privat.. och det kostade typ inget.
kolla upp det!

tror inte man ska dricka så mycket kaffe ibörjan av grav perioden.. men sen har jag hört också att man kan få lite avsmak för det också.. men men..

infon var om va dom sålde för nått.. och typ va dom såg som positivt.. på-försäljning allså ;)

kramis

Lilian sa...

http://www.alltforforaldrar.se/member/pcal/show

knappade in dina uppgifter och då stod det så här:
Tisdag
22 April När livmodern växer kan det kännas som molvärk. Om det gör väldigt ont – kontakta din barnmorska.

btw stod också det här som var rätt gulligt:
Onsdag
23 April Vecka 9+0. Barnet är stort som en jordgubbe, ca 2-3 cm långt. Bebisen rör sig hela tiden och ser ut som en liten människa.

hehe en liten bubbe som simmar där inne. :)

Lilian sa...

Barnmorskorna går på svt onsdagar 21.00 men jag tittat alltid på nätet.. där finns alla 5 avsnitt att kolla på :)

About