Inget är privat

torsdag, april 10, 2008 | 1 Comments

Helt plötsligt känner jag mig som en kändis. Ingen del av mitt liv är privat.
Totala främlingar som vet det allra hemligaste om mig.

Jag är så förbannad, för det känns som om min "bästis" har berättat en stor hemlighet för en annan kompis som jag inte ens känner! Ska väl de ge blanka faaaaan i vad som sker i mig.
Jag vet att man behöver prata ut med ngn, men jag känner mig "smutsig" ändå.

Ska ringa SESAM idag och boka in en tid för att få komma upp. Barnmorskan sa att man går dit med oskrivna blad. Inget bestämt, sen kan man få prata med kurator efter gynundersökningen.

Tack L för att du erbjöd dig att följa med vid ev A. Du känns som den starkaste och trognaste personen jag vet just nu. Du finns alltid där för mig. Stoooora kramar. Älskar dig!

Men fan va dåligt humör jag är på. PISSED OFF!

1 kommentarer:

Lilian sa...

Älskar dig med!!
Kommer aldrig försvinna ur ditt liv.. och det är ju inte som du inte försökt! :P Men som du ser finns jag fortfarande kvar!

Som jag sa jag finns här..
bara en signal och jag är där i thålla anytime!
kramis

About