Växande livmoder

torsdag, april 24, 2008 | 1 Comments

Mitt magont är en växande livmoder enligt alltförföräldrar.se genom Lilian och Tina här på jobbet.

Okej, jag var tvuuuuungen Jakob. Hon grillade mig om efter nyår och ev uppgifter... Jag kände att hon lika bra kunde veta ifall hon hade planer på att ta upp ett samarbete mellan oss i vår.

Men nu ska ingen annan få veta förrän första riktiga ultraljudet =)

Ikväll ska jag träffa pappa och kolla upp hotell till dem när de åker till London. Funderar på att styrketräna, men jag har haft ont i huvudet idag så det kanske blir soft på soffan... Saknar tiden i Uppsala när man tog sig tid för träningen och det fanns pass att gå på. Roligare med gemenskapen även om man inte kände ngn.

1 kommentarer:

JK sa...

Det är lugnt, var du tvungen så var du tvungen. ;) Pussar!

About