Helgen är en ensam tid

söndag, april 06, 2008 | 0 Comments

Ja, vad tjänar det till att sitta och beklaga sig när det är ens eget fel att man sitter här och känner sig ensam?

Det körde ihop sig med helgens planer när det var möten och måsten på jobbet. Jag vet att ingen av oss hade kunnat njuta av helgen, för jag skulle varit för stressad. För få timmar på helgen.

Som vanligt är det bara att vänta och se vad vi känner. Orkar vi?

Tänkte åka till Tuna park idag och titta lite i affärer, sen insåg jag vad fasansfullt tråkigt jag skulle ha, så jag åkte till willys istället och köpte kakor till på lördag då det är födelsedag.
Ska väl baka ngt eget också tänkte jag.
Födelsedagar blir bara mer och mer som måsten och tradition. Nu har jag pengar att köpa det jag vill ha själv, så varför sitta och önska sig saker?

Dagens låt: Dido- Honestly OK

0 kommentarer:

About