Så tidigt...

lördag, april 19, 2008 | 1 Comments

Shit vad man är upptagen med att tänka på den här lilla cellklumpen i magen, trots att jag bara är inne i 6:e veckan. Förstår vissa som blir maniska och BARA tänker på det, men det är ingen risk för mig. En liten del av mig längtar dock efter en mage... Det är på ngt konstigt sätt romantiskt... Har redan fått större bröst. Mina 75 B börjar bli lite fulla...

Tack Lilian för kalendern, gjorde uträkning

http://www.familjeliv.se/Gravid/Kalender/graviditetsutrakning.php?calctype=mens&year=2008&month=02&day=20&cykel=0&luteal=0&calculate=Ber%E4kna

Fattar inte, jag var ju i 6:e veckan enligt läkaren, hon kanske räknade från mensen och inte själva ägglossningen? Vette fan...

Kanske tänker mkt på det nu för att jag vill ha ngt att se fram emot. Nytt kapitel i livet? Längtar verkligen efter min hubbe också, och nu blir det helt plötsligt inte 3 år framåt utan mindre än ett år innan vi flyttar ihop och skaffar ett liv tillsammans. Är så avis på folk runtom (typ dig Lilian) som har sitt liv med ngn, men dfet har jag nämt förut. Aja...

Okej Jakob, nu har jag skvallrat för Gerd oxå... men annars är det Lilian och familjen... Vet att vi kan avvakta lite

IKEA idag med mama. Annars lugn helg =)

1 kommentarer:

Lilian sa...

ska ska spara ihop massa pengar på buy your friends.. sen ska jag köpa mig yttligare en MILF! eller en future MILF.. hehe
har ju en 6 veckor på mig att spara.. för innan v. 12 kan jag ju inte köpa dig. hehe :D

About