Ej insett

tisdag, april 15, 2008 | 1 Comments

Imorgon är det gynundersökning vid halv 10 och kurator vid 11.
Har nog fortf inte insett, jag bara lullar på.

Har dessvärre fått lite avsmak för detta jobb. Inget är roligt. Allt är bara negativt och jobbigt. På ngt sätt vore det skönt att se ett avslut och göra ngt annat vid årsskiftet. Sen om det är nytt jobb eller annat för vi se vad jag tycker imorgon.

Idag SKA jag ta mig iväg till till träningen.

Just ja- födelsedagen var väl okej. Tycker det är jobbigt med gäster en hel dag. Nästa år åker jag bort... Men tack för presenterna =)

1 kommentarer:

Lilian sa...

jag väntar på ditt samtal.
Kuratorn kommer säkert ställa massa
frågor som vi inte tänkt..
som gör att du kommer veta hur du ska göra..
hur som helst så kommer jag finnas här
oavsett vad du väljer!

btw.. alla jobb är tråkiga.
bara att inse att det är himla
långt kvar till pensionen.. :P

kräm

About