Segt ätande

fredag, april 25, 2008 | 1 Comments

Jag känner mig som ett strulande barn som inte vill äta och tar evigheter på mig att få ner maten. Det måste gå sakta, annars mår jag illa. Inte så att jag vill spy, men lite sådär kweeeezy (fonetiskt översatt från engelskan). (Helt plötsligt fick jag Vince Vaughn framför mig när han spelar pimpen i Be cool och nästan blir nerspöad av the Rock för att han dissar hans karriär i bilen. Nåja.. flashback)

Nu är klockan 6 på morgonen. Mamma var gullig och hämtade mig coh Tjockis. Lämpade över Tjockis hos päronen och nu sitter jag och fördriver tid när ingen kan kolla. Haha, nerå, men jag är lite trött, så det går segt att komma igång.

Blidde inte mkt hotellletande då vi inte kunde logga in på en hemsida. Ska få en kod, sen får pappa kolla upp själv. Shit, jag måste köpa ngt till både mamma och pappa i födelsedagspresent. Mamma fyller 50, så det är lite stort. Kanske att vi barn går ihop om ngt... Några tips??

1 kommentarer:

JK sa...

Be cool Deni-eazy, don't be qeasy!

About