Nyår och flytt snart...

onsdag, december 31, 2008 | 5 Comments

Nyår blir hemma, ensamma. Ja, vad ska vi göra? Med en liten så blir det ingen fest och ingen annan jag känner ska göra ngt så. Vi har köpt lite alkoholfritt dricka. Kanske lite roligare mat ikväll, det är väl det... Har aldrig varit ett fan av nyår så jag sörjer inte =) Ger aldrig några löften heller.

Shit, snart dags för flytt för mig och på fredag ska J flytta in redan. Har packat lite kläder, böcker och "lull-lull". Försöker göra mig av med alla kursböcker. De är stora och tjocka och väger som fan! Kommer aldrig titta i dem igen, så jag kan lika bra skippa bekymret med att frakta dem till Uppsala. Har bokat in syster med bihang för att hjälpa oss med flytten. Hoppas J kan skrapa ihop några i Uppsala som hjälper oss!

Har varit runt och tittat på Guitar Hero igen. Slut eller dyrt- jag SKA inte ha ngt tvspel...
Lirade trummorna hemma hos syster igår när jag hjälpte henne tona håret. Var rätt roligt. Finns en pedal man ska trycka på ibland och den var svårast att komma ihåg. Jag har ju ett litet handikapp som gör att jag spelar efter melodi och inte själva trumslagen. Träning ger färdighet, så jag lär väl aldrig klara av det med tanke på att jag flyttar ;)

Intressant att veta om C drömmer, eller rättare sagt VAD hon drömmer om. Ligger och gnyr ibland, så söt. Ibland gör hon så söta ljud att ens hjärta smälter. Oftare gör hon dock ljud som gör att jag blir lagom glad (skrik)... >=(
Mjölken har kommit igen lite, hjälpte väl med allt snuttande. Har börjat frysa in det som kommer i mjölkuppsamlaren. Lite meck och pill, men det är skönt att veta att resurser finns om det skulle sina. Just nu fryser jag in det som pingvinformade iskuber =D

Nåja, Gott Nytt år allihop!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År!
Ses nästa år i Uppsala!

Lilian sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lilian sa...

glöm det jag sa idag av vinnaren av top model som ska gå på tv.. inte alls hon som vinner.

Lilian sa...

btw jag tog bort den kommentar jag först skrev om ämnet.. avslöjade lite för mkt i det ;)

Lilian sa...

okej.. den säsong som ska visas på tv nu är säsong 11.. säsong 10 vanns av en plusfigurmodel.

About