Är det ödet?

lördag, december 27, 2008 | 1 Comments

Igår hade jag bestämt mig för att köpa Guitar Hero med instrument. Var först på Ica Maxi men där var det helt slut. Fanns inga alls, varken till Xbox eller PS2 eller 3. Åkte vidare till Elgiganten där rean var i full gång. Inte fanns det något där heller. =(

Imorse hade jag fått sms av L där hon frågade om jag ville ha ngt från IKEA då de skulle dit idag. Vi vaknade ju vid halv 2 idag då natten var ganska jobbig med lillskitan. Sen visade det sig att de även varit på Media Mart där det förmodligen fanns Guitar Hero. Fan också- hade kunnat be dem köpa om det fanns =( Jag tror att ödet säger nej till att jag ska ha det där spelet. Sen nu när jag insett hur mkt jag har att flytta så kanske jag iaf ska vänta med det tills vi flyttat till Uppsala.

Kimmen var över igår och C fick ett par mysiga strumpor med lilla spöket Laban. Kul att träffa honom igen. Var väldigt länge sedan sist!

På kvällen var jag hos syster på glöggafton. Mkt gott och trevligt. Lillskitan låg och sussade mot Ms bröst en bra stund. L var där med sin 4-månader gamla dotter. Kul att se vad som väntar. Det var lite mer närvaro på den ungen än på C =)

Idag var det besök av Js bror med flickvän med bebis. Lillkusinen kommer den 18 April. Kan ju vara kul när de är ungefär lika gamla att umgås och leka sen. Samma gäller för brorsans unge. Enligt Tittut så är det en tjej, de kollade.

Får se hur natten blir, hoppas på det bästa... Verkar som om det inte är lika mkt mjölkproduktion längre, så jag vette 17 om hon blir mätt och belåten varje gång =(

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Åh, hoppas att amningen går igång igen. Verkar vara ett bekymmer för många. Jag läckte ju som ett såll första månaden drygt, sen försvann mjölken. Isadora var drygt 8 veckor när jag gav upp och köpte hem NAN1 (mjölkersättning), sen fick vi sova ordentligt. Guds gåva till oss som inte kunde amma.
Känn aldrig av pressen av att fortsätta amma om det inte fungerar. Vi mammor är bäst på att ge oss själva skuldkänslor.
Men hoppas att det går igång för dig iaf!

About