Härmar Lilian!

torsdag, december 04, 2008 | 6 Comments

Nu härmar jag Lilian och genomför en liten undersökning- vad blir det för kön på lillskiten (se sidomenyn)? Vet att de flesta vet om vad BM sa på UL, men det KAN ju vara ngt annat...

För övrigt- vad fan gör man son arbetslös hela dagarna? Jag har så fruktansvärt tråkigt. Idag försökte jag sova bort 3 timmar på eftermiddagen då jag vaknade 7, men blidde bara seg i huvudet. Det är svårt att kolhydratladda när man aldrig känner sig hungrig =/ Känner mig även varm och allmännt kweezy. Skulle va toppen om man lyckas bli sjuk precis innan förlossningen och har noll i energi.

Mamma gick över 1 vecka med syster, mig och lillebror, och fick en vecka tidigt med storebror. Vill inte spendera jul på BB... vill inte...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du får börja brodera tavlor o dukar. ;) Det är så jag får dagarna att gå.
Brodera en dop/namn tavla till lillen eller bara några söta tavlor till lillens rum.

http://www.dittbroderi.com/store/index.html

Finns mycket fint o sött här.

(håller tumarna på att du slipper gå över tiden o speciellt slipper ligga inne över jul)

Anonym sa...

http://www.dittbroderi.com/store/xs_searchshow.htm?search=dop&1=Tavlor&2=Dop
Denna länk va det ja skulle skicka, iof samma hemsida men ändå, hehe!

Anonym sa...

Jag tycker att det funkar alldeles finemang att fylla år den 17dec men jag hoppas att du inte behöver vänta så länge. Måste vara spännande att få träffa den lilla filuren du burit på så länge=)
Lycka till!

Anonym sa...

Grattis!! =)

Verrix sa...

Super grattis till lilla tjejen!

Jag röstade rätt på din sida ;)

Hoppas allt gick bra o att ni mår bra alla 3!! :D

Stor kram till er.

Anna Högrelius sa...

Åh, GRATTIS!! Hoppas att ni alla mår bra och att allt gått toppen! Stor kram!

About