Tråkig man blivit

måndag, juli 21, 2008 | 3 Comments

Fan vilket tjat det är om ens graviditet hela tiden. Skriver bara om den känns det som. Meeeen, så händer inte mkt mer här i världen för mig. Just nu åskar och blixtrar det och guuu vad spännande... ehem...

Nåja, graviditet igen då: igår kväll var det liv och rörelse i kistan. Buffade riktigt ordentligt precis nedanför naveln. Sen kändes det som det står överallt- en fisk som sprattlar där inne. På UL låg hon med huvudet upp, så hon headbutta mig väl då =) Fick faktiskt en liten släng av rädsla- shit, det rör sig ngt där inne. Mest naturliga saken i världen för en kvinna, men läskigt!!! Blir tydligare och tydligare rörelser iaf.

Idag har jag börjat sätta upp maskeringstejp i hallen på jobbet. Ska sätta igång med färgen imorgon. Dock måste jag ha öppen dörr för ventilationens skull, så jag hoppas på uppehåll.

Nu kurrar det i kistan. Pannkakor idag och så lite gårdagens nachos till kvällsmat. Gott som fan är det!

Förresten- hur får jag tillbaka texten uppe i högra hörnet där det står att jag är inloggad och om jag vill skriva nytt inlägg? Hjälp...

3 kommentarer:

Lilian sa...

får du inte.. du får logga in hela tiden via bloggers sida.. eller lägga in dig som sparad och då när du kommer in på bloggers sida får du upp din startsida med antingen visa blogg eller skriva nytt inlägg.. m.m.

Lilian sa...

btw ska du gå profylaxkurs i sthlm?
http://www.profylaxgruppen.com/

Anna Högrelius sa...

Hihi, ja det känns som en liten Alien där inne. Jag tyckte det var lite småläskigt i början, men sen tänkte jag inte ens på det.

About