Ingen Malmamark

tisdag, juli 22, 2008 | 1 Comments

Det här är första året på väääldigt länge som jag inte ska på Malmamarken. Det är ingen i familjen hemma och jag har lovat att vara hundvakt åt systers hund. Vet inte riktigt vad jag hade tänkt köpa, men det är ju tradition =( Alltid lika roligt att se alla idioter (förlåt Lilian) som åker för sent och får stå i milalånga köer när vi är på väg hem. Vi åker alltid dit tills dess att det öppnar och köerna är minimala. Men inte i år då =(

Om det fina vädret håller i sig så tar jag halvdag idag. Så jävla lite att göra. Imorgon kör jag igång med målningen. Har fått erbjudande om hjälp av en rätt nyanställd tjej här. Hon brukar köra kundtjänst och lite "vaktmästeri". En kan ju rolla och den andra kör pensel.

Dags för frukost

1 kommentarer:

Lilian sa...

hehe non taken. vi ska åka till öppning iår.

tror förresten profylaxen finns i uppsala också.. det som jag tror är bäst med det är inte själva andningen utan att P kommer bli mer involverad i födandet.. lära sig så att han kan hjälpa mig än att stå där hjälplös och se mig i smärta.

About