måndag, juli 07, 2008 | 2 Comments

Hittade en cykel! Mörkröd Sjösala på Team Sportia. Behöver bara fixa växlarna. De är lite för lätta idag. SKulle cykla till jobbet på grus och då är 3:an för tungt och tvåan för lätt. Åker fram på sadeln hela tiden också. Irriterande. Men det är lätt fixade saker =)

Helgen var rätt tråkig, hände inget speciellt. Vädret var sådär konstigt, regn och sol om vartannat. Hoppas på bättre denna helg så man kan testa någon av sina nya bikinis =)

Idag blir det gymet igen. Kör nog mest på konditionsmaskinen och lite rmar och rygg.

Fredag morgon är det barnmorskan och blodprover. Intressant och se om alla värden är bra. Dricker Blutsaft och det är 10 ggr bättre än att tvinga i mig järnpillers-granulat. Yuck.

Nä, vem fan märker om jag sticker 15 min tidigare? Ingen här jue =/ Sitter och väntar på att andra ska göra sitt jobb så jag kan fortsätta mitt.

2 kommentarer:

Lilian sa...

han tyckte det var kul när vi körde Wii Sports.. men när jag fastnade framför Zelda var det inte lika kul längre.. och eftersom vi bara hade konsolen över helgen spelade jag ju konstant.. och tvn blev ju upptagen då. :)

vet inte om jag ska ta bort lösen.. menar står ju allt om hur jag ljugit och så..

Lilian sa...

mm.. men dom måste nog vara kvar där uppe ett bra tag då han är så liten.. bara 46 cm. sen lär M ha rätt ont också då det blev akutkejsarsnitt då han låg i säte. Men det fixar dom. :)

About