Skön dag

torsdag, juli 31, 2008 | 1 Comments

Igår var en riktigt skön dag. Eftersom jag inte kunde påbörja sista målningen förrän idag så slutade jag innan lunch. Cyklade in till stan för att köpa lite fler linnen som täcker magen.

Åkte först förbi R och sade hej och fick höra senaste skvallret om alla ;)

Därefter begav det sig till L inne på Flash där vi pratade en liten stund. Gick vidare till Cubus och inhandlade en lila/rosa klänning, en T-shirt med ngt "Recycling" budskap på rean och så en tjockare huvtröja med högre krage som jag letat efter som inte var på rean. Inne på G Tricot köpte jag två linnen av samma typ som jag har innan. De är lite längre och som sagt- täcker magen bra.

När jag cyklade hem höll jag en milkshake i handen. Mmm, yummie.

Åkte hem till päronen, åt en liten lunch och lade mig i skuggan. Bestämde med J att vi skulle bada och sedan ringer L och är också sugen. Vi tar oss ner till Roxnäs/Väsbyviken till "vår egen lilla privata brygga" (syster har en liten båtplats i 2 veckor till som man kan utnyttja). Det är väldigt varmt och skönt, men det beror säkerligen på att alla tungmetallerna binder värmen, haha. Det var en bra dag iaf!

Ikväll ska vi äta middag med en kompis till J och hans flickvän som är på semester här i Etuna. Varför åker man hit eg? De hade väl satsat på vattenpalatset och idag Parken Zoo. Men jag ser inte Etuna som en direkt vänlig turiststad...

Igår tonade jag håret. det står ljusbrunt på förpackningen, men det blev rätt mörkt tycker jag. Passade på att köra lite färg på ögonbryn och fransar oxå (INTE samma färg som användes till håret). Satan vad det svider om man får in lite i ögat!

Dags att svida om till målarkläder

1 kommentarer:

Anonym sa...

Aaa, det konstaterades hos arbetsterapeuten jag var hos och provade ut nattskenan. Mycket jobbigt!

About