No good pictures

fredag, juli 04, 2008 | 0 Comments

Jag försökte fixa till bilderna i Photoshop, men det blev väldigt suddigt och dåligt =(
Bilderna sitter på kylskåpet och får sitta där för den som vill se. Så småningom blir väl en med i babyboken och en inramad. Tyckte att de två framifrån blev bra medan den från sidan är sådär... Mamma skulle titta förbi jobbet och bjuda på kaka. Jummie =)
Man kanske skulle traska ner till Malin eller mammas kolonilott och se vad det finns för bär att göra paj på.

Blev inget Lidköping i helgen. Tågbiljetterna var slut! Konstigt... Blir en vistelse senare i sommar. Idag ska jag nog leta reda på en cykel. Vet några handlare här och där.

Igår var jag och tränade. Har blivit så förbaskat svag =(
Bra att Jakob kommer iväg och drar med mig också.
________________________________________
Tillägg
Mamma är inte så blond som hon ser ut. Idag tittade hon på UL-bilderna och frågade om varje streck var en cm. Huvudet var ju ca 4 cm, och det såg ut att stämma. Bebisen är nu ca 12-13 cm från huvud till stjärt, sen tillkommer längd på ben.

Satan va varmt det är ute! Man får nästan ont i huvudet av värmen. Vette 17 hur jag ska orka cykla runt och titta på cyklar...

0 kommentarer:

About