Flytt i mars

torsdag, januari 21, 2010 | 1 Comments

Vi ska flytta. 1a mars. Till mindre, men lika dyrt, fast i bättre område.
Har insett att jag bara kommer få jobb inom en någorlunda snar framtid om jag bor nära Sthlm eller Uppsala. Här finns det möjlighet till jobb. Så vi blir väl kvar till Jakob är klar, minst.

Hahaha, så dåligt. IDAG ringde de från det jobbet som jag var på interjvu hos. "Jaaa, det var ju åtskilliga veckor sedan du var här, men vi ville meddela att jobbet gått till Jenny *****" (någonting, finskt var det, typ Noimilä?). Hon jobbade tydligen med EXAKT de uppgifter som skulle göras för dem, men var uppsagd. Så, hon var bättre lämpad helt enkelt, what to do?

Har fått tips och hjälp från min exjobbshandledare, så jag hoppas något dyker upp. Dagarna är nog ännu tråkigare nu än när C var hemma... En timme kvar till hämtningen. Det känns bra med förskolan förutom avståndet. Har anmält att vi vill ha en annan plats i Augusti.

1 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Det var så lite så! ;] Fick tipset från en skvallerblaska, haha. Den unga tjejen är Miley Cyrus, hon som är Hannah Montana.

About