Beroende och glad!!!

fredag, januari 22, 2010 | 0 Comments

Jag fick höra en remix av låtar från 2009 på Annas blogg. Har spelat den säkert 10 ggr redan och är hooked!!!
Jag var tvungen att stänga ner den till slut, kunde inte fokusera på mitt CV.
Nu lyssnar jag på The Script och Breakeven. Underbar låt!!! Inser att jag saknat musik. Ofta det bara är radion som är på.

Känner ett sug efter träning också. Röra sig till musik. Jag drömmer mig bort till i somras då jag hade kondition och kunde bekvämt springa en mil. Nu blir jag flåsig över att skjutsa Charlotta till dagis. Det var längesen jag var så "tanig" som jag är nu, men jag vill ha muskler, definition är snyggt.

Vad hindrar mig då från att komma igång? Av ngn anledning känner jag mig stressad över vardagen. Inget jobb och snart flytt. Vill inte binda upp mig på dyrt träningskort (som jag absolut inte har råd med nu ändå...) om vardagen inte går ihop med dagis och ett jobb i framtiden. När ska man få tid om man jobbar 7-17??? Saknar studenttiden då allt var billigare och friare :)

0 kommentarer:

About