CSN igeln

fredag, januari 08, 2010 | 0 Comments

Ska betala tillbaka 11 400 kr till CSN. Räntan förra året var över 6 000. Jag betalar alltså mer än hälften bara i ränta. Najjs! Förra året hade jag sparat undan pengar från jobbet och betalade in allt och över 4000 kr extra på en gång, men har man levt på FK så är det omöjligt detta år.

Har inte hört ngt om jobb än... =(

Mina vantar låg hos mamma och pappa.

Har köpt Elviras present nu. Roligt att köpa åt barnen. Har hittat några fynd på REAn dock. Tror det var bra för mitt psyke att hitta nytt och rensa ut gammalt som ska skänkas bort.

Har inte fått någon info från dagis och vi börjar inskolningen på tisdag... Kommer inget på posten idag så ringer jag.

Dags för skruttan att äta. Hon vaknade halv 7 idag men somnade om någon timme senare och gick upp halv 11. Blev en mysko förmiddag.

0 kommentarer:

About