Osams

fredag, september 05, 2008 | 0 Comments

Idag är vi osams. Inte jag och Jakob, utan den lilla inneoende parasiten i magen. Det som jag nu tror är en hon, trycker på mina lungor så jag blir illamående och yr. När jag pressar ner magen lite så kickar hon hårt tillbaka. Satunge... Hon kommer bara bli större och starkare... hualigen!

Mina andra lilla ögonsten där hemma, hon bajsar och kissar på golvet ist för på lådan. Ska hitta ngt att ställa för ingången till vrummet så hon inte kan gå dit in medan jag är på jobbet. Till sovrummet har jag redan en grind, men det behövs ngt bredare till vrummet.

Körde Guitarrhero igår kväll och jag har nu 5 stjärnor på alla låtar förutom någon som jag tycker är urusel, med Slipknot tror jag. Ingen melodiöst, bara skriik och skrän. Har två låtar med 100%. Självklart är det på Easy ;)

Igår var vi och fikade hemma hos en kollega. Det var mkt barn i samma rum. 6 som var utanför livmodern och 4 som fortf ligger däri. Stackars Tinas dotter, hon har kolik och det gör så ont i en att höra henne skrika. Man lider verkligen med henne. T o m med jag som vanligtvis rynkar på näsan åt barnskrik fick nästan tårar i ögonen av medlidsamhet!

Imorgon är det Hälleforsnäs och Lager 147, 157? Blir mamma, 2 bröder och jag. Riktig familjetripp. Det är Torshälla marknad hela helgen också. Blir nog ingen loppis för mig och syster. Ingen har ngn ork...

0 kommentarer:

About