Jag fick en liten tjej

måndag, september 08, 2008 | 0 Comments

Inatt drömde jag att jag fick en liten tjej. Först var hennes huvud lite platt, ungefär som när ungar får konformade huvuden så hade hon lite platt men med en massa brunt hår. Sen senare i drömmen blev hon så fin så fin. Gick och bar henne överallt. Vet att både mamma och pappa var med och höll henne. Jakob var inte där dock.

Jag dissade alla som tyckte det gjorde så himla ont också, för JAG hade då varit med om värre smärta och födseln gick jättesnabbt. Konstigt. Det är ju dumt att drömma om läskiga saker...

Torshälla marknad var över på 10 minuter. Lite folk och tråkiga stånd. Köpte flädercider hos IOGT, det var allt. Inga brända mandlar. Tycker inte det är värt 25 kr för en pyttepåse... Inte hade Rolf Berg några fina saker heller. Lite närmare jul ska jag se om de har en snöbeklädd stuga som man stoppar värmeljus i. Jättefin som jag varit sugen på länge!

Såg ngn film med Brittany Murphy igår. Hon är svårplacerad. Ibland tycker jag hon är snygg, ibland ser hon bara allmänt nedknarkad och dum ut!

När jag skulle sova på natten var det som om lillskiten stod upp när jag låg på sidan. Det var tramp i sidan och slag i andra sidan, så hon måste legat på tvären. Ja, nu har man gått hela 27 veckor going on 28 (27+0). Förut var jag så inne på graviditeten och fasade för när ungen skulle ploppa eftersom jag inte kände mig redo. Nu efter drömmen känner jag mig snarare otålig på att hon ska komma ut!

Servern på jobbet är nere, så det finns inte mkt att göra... Hela 2 månader innan man kan börja tänka på att gå ner i tid. Tror jag går hem runt den 15 november. Får se hur jag mår!

0 kommentarer:

About