IKEA

torsdag, september 25, 2008 | 3 Comments

Igår var jag och Mama på IKEA. Typiskt att de byggde om Barnens IKEA där jag skulle ha det mesta.

Blidde en del bebissaker
  • stabilitetskudde för matstolen
  • "underlägg" till skötbordet
  • Förvaring till badrummet (har fått så mkt bebiskläder att jag inte får plats med dem, måste utöka förvaringen, så jag byter ut den jag har i badrummet mot en ny)
  • madrass till spjälsängen

Blev några matburkar, chips och dörrmatta (eller klösmatta till Tjockis eg...) även. Var sugen på en tvättkorg i rotting att ha framme, men snålheten satte stop. Blev bara 650 kr. Trodde det skulle bli en tusenlapp, så jag hade kunnat köpt tvättkorgen utan att känna ånger. Nåväl, måste betala TVspel, brors present och en inflyttningspresent.

Just ja- vann en tävling på alltförföräldrar. Startade en tråd i forumet och fick ett par logitech högtalare till Ipod. Tror de kostar ca 1000 kr. J har beställt en Ipod, så jag behåller väl dem, annars hade jag sålt direkt. Kanske ska unna sig en Ipod själv? Hmmm....

3 kommentarer:

Lilian sa...

va kul att du vann! :)

Anonym sa...

Hejsan! Grattis till vinsten!

Jag har inte tänkt på att du hade en blog, kul att läsa lite om hur du har det. Du är mycket bättre på att uppdatera din än vad jag är att uppdatera min=) Visar väl bara vem som är slö!
Hoppas att allt är finemang med dig! Ha det så bra!
/Anna Lundin

Anna Högrelius sa...

Vi var också på IKEA! :]
Det var precis som du skrev sån oreda där att vi inte riktigt hittade vad vi var ute efter. Men Isadora fick iaf två nya underlakan. Inte visste jag innan vi fick barn att det går åt så många underlakan.. :P

Grattis till vinsten!

About