Uppsala i sep

söndag, september 21, 2008 | 1 Comments

I helgen var det Uppsala för hela slanten. Tog ledigt i fredags och åkte upp redan på torsdag kväll.
Såg Jakobs nya krypin vilket var väldigt fräscht. Tror nästan de flesta studentbostäder har renoverats snart. Det blidde lite shopping, dock ingen ny jacka vilket jag hoppats på. Jag hitter verkligen ingen som är stor nog om magen och ändå snygg. Jag tror jag kör på "lager på lager"-metoden. Förhoppningsvis kommer kylan hålla sig borta tills dess att jag ploppar.
På lördagen var vi och tittade på lite våld. Svettiga karlar som kramas... haha. Besökte en kompis också och träffade hans katt som har en extra tå på var tass, dock ingen skeppskatt! Så himla gulligt =)

Idag fick jag konstigt ont i magen. Började med att det kändes som en fot som konstant tryckte på i sidan, sen fick jag ont några cm ovanför naveln som kändes mer som små knivar som högg. Mkt otrevligt. Funderade på om ungen lyckats trassla in benet i navelsträngen och ryckte. Var en så annorlunda känsla. Mkt sparkar i höger sida nuförtiden.

Nu är det väl höst. Löven börjar falla och mkt röda buskar.

Har köpt en Bamse sparbössa på Tradera. Hade en sån när jag var liten, så det är lite nostalgi =) Ska ha den till lillskiten och lägga lite pengar då och då. Ska inhandla ett babygym denna månad. Vet att det är lite annat smått också, en babysitter ja. Tur att man jobbar nu innan så man har råd med allt man vill ha...

Imorgon är det första träffen med föräldragruppen. Hoppas det blir givande!

1 kommentarer:

Lilian sa...

när har ni era träffar? vi kommer ha from. 31 okt tror jag tills den 21 nov mellan 8 - 10. fattar inte hur dom kan ha dom då.. förstår dom inte att folk oftast jobbar dom tiderna?

btw på tisda kan jag inte följa med på vattengympan.. fick inte ändra om min tid.. :(

About