Vattengympan igen

tisdag, augusti 26, 2008 | 2 Comments

Idag är det vattengympa igen. Ska köpa mig ett klippkort på 10 ggr. Nästa vecka får jag med mig Lisa på jobbet också! Hon kommer garanterat att gå om mig i magstorlek. Hon ska ju ha tvillingar i februari. Hon sa ngt om att hennes mage ska vara lika stor som en normal graviditet om någon vecka. Då har hon väl gått hälften ungefär tror jag... ujja...

Min mage ligger mellan den nedre och mittersta linjen på symfus-fundus (rätt!)-kurvan. Järnvärdet var lite lägre men fortf bra. Inget problem med blodsockret eller blodtryck heller. Hjärtljuden lät bra också, låg runt 150.

Köpte mig ett PS3 igår. Hann bara spela lite på kvällen, GTA, men har ännu inga roliga spel. Det kommer =) Sugen på ett Guitarrhero...

Nu är det lunch. Köpte här på Volvo. Man blir så lat. Måste göra storkok...

2 kommentarer:

Anna Högrelius sa...

Skönt att höra att allt går bra med bebisen i magen. Vi tyckte att det var underbart att få höra hjärtljuden! Hjärtat bankar på så fort. :]

Du är nominerad - kolla min blogg!

Anonym sa...

rekommenderar Rock Band ;)

About