Vantar

tisdag, september 22, 2009 | 4 Comments

Nu har jag stickat färdigt mina vantar. Lägger upp bild sen. Lite småstolt. Fick hjälp från mamma, men jag gjorde det praktiska själv. Har även börjat med mössa i samma garn.

I söndags var jag på Babysimmet hela dagen igen. Nu är jag färdig handledare och ska ha egna pass nästa period. Riktigt bra att det är gratis att bada med skruttan, för denna månad har varit knaper. Hade 40 kr när barnbidraget kom. Längesen det var så illa i plånboken!

Charlottas leksaksmobil är besatt. Mitt i natten kan den börja låta av sig själv! Notera att man eg måste trycka på knapparna för att den ska låta... läskigt...

ÖF idag. Ska bli skönt att komma ut. Igår satt jag inne hela dagen förutom 5 min när Jakob tog med C ut till rutschkanan. De kom in 5 min efter mig dock. Han tyckte det var kallt (fast skyllde på att han tyckte C var kall om händer och ansikte) Hmmm, börjar tro att min sambo är en riktig curlingförälder.

4 kommentarer:

Jakob sa...

Aah, så härligt att vi tar sånt där face-to-face!

Anna Högrelius sa...

Tack! Känner mig peppad och motiverad. :]
En Gott och blandat-påse är 9 points totalt. :]

Hehe, alla ursäkter är bra ursäkter. ;]

Lilian sa...

Du är så huslig gumman.. skulle jag också vilja vara. :)

det kanske bor en liten spökbebis hemma hos er. :)

Lilian sa...

btw så har bloggen blivit jätte fin. :)

About