Presenter och konstnad

onsdag, september 02, 2009 | 2 Comments

Det här med presenter och kostnad kan vara så svårt. Fyller ganska tidigt på året och kan därför anpassa mig efter vad jag själv får av andra. Som min bror- ingenting. Därför får inte han heller någonting. Tycker det är skittråkigt att det blivit så, men han verkar inte bry sig speciellt mkt om sådant, så jag skickar ett sms och säger Grattis, precis som han gjorde.
Jakob köper nog lite för mkt, så vi måste komma överens om en summa man inte för trassera hädanefter.

Insåg att Jakob knappt fått ngn present alls från "min sida". Han fick av min syster, that's it. Tror ingen ringde och sa grattis heller. Lite dåligt tycker jag personligen, men han har tydligen inga förväntningar. Sen är frågan om man ska köpa till sina kompisars respektive? Jag har gjort det ngn gång, men jag tror aldrig att ngn av mina kompisar köpt en present till min pojkvän. Beror kanske på om man har fest eller inte. Annars glöms det väl bort...

Brukar köpa present ihop med Jakob till gemensamma vänner, men hädanefter så köper jag ensam. Han fick ju inget...

Charlotta har börjat stå själv i några sekunder. Som längst kanske 7 sek, men man ser verkligen hur hon försöker balansera. Det har gått så snabbt efter att hon började krypa. Ställer sig upp och ska klättra på allt!

2 kommentarer:

Lilian sa...

jag föreslår att man köper va man vill till vem man vill.. så slipper man hålla på och tänka vem är skyldig vem vad?

Verrix sa...

Vad tråkigt att det är/blev så. tyvärr va och är det så i min familj oxå. Alla köper till varann utom till mina barns pappa. Orättvist tycker jag men folk verkar vara så tyvärr. Jag är sån som dej som alltid tänker på andra före än själv. inte så bra jämt men svårt att ändra sej på den punkten har jag märkt. Tror det heter Samvete! inte många som har ett sånt, tyvärr.

Kram Veronika

About