Hinner ju för bövelen inte skriva blogg. Den där lilla grinpellan är ju alltid vaken när jag väl sätter mig framför datorn =(

Hon har varit rätt så grining i ett par dagar nu. Tur att hon somnar i vagnen. Positivt är att det verkar gå längre och längre mellan amningarna. Typ 3-4 timmar nu. Skönt som fan att man kan få sova från 00-4 numera!

Ska på efterkontrollen idag. Bra att veta att allt är normalt.

Var och träffade LoPoE samt AoRoI i helgen när vi besökte Eskilstuna (som jag inte heller hunnit skriva om!). Mkt trevligt att få prata bebisar och hålla dem. Så jäkla synd att man inte kan umgås mer =(


Elvira och Charlotta

Vi sov hemma hos Js föräldrar och det var helt okej förutom en galen papegoja som lät som ett gaslarm ibland!

Mer då--- (speedar på här). Jo Charlotta är lite varig i ena ögat. Hoppas det går bort snart. Gråter mer och mer. Någon tår då och då. Hon ler mer och mer och speciellt när man lipar åt henne.

Varigt öga

Tårar


Jag handlar ganska mkt. Har bara ca 1600 kvar av pengarna denna månad, och då fick jag ca 9000! IKEA för 400 nyss, Boxer 500, hyra 3000, Cs kläder 400, presenter 400, tåg 350... ja, det rusar iväg... måste tagga ner nu!

Just ja, träffade syster också. Hennes hund Molly blir så svartis när Malin håller Charlotta.


Syster och Charlotta (och en avundsjuk Molly)

Träffade även lilla skäggagamen Olfie som är ny i familjen. Så jäkla söt!
Olfie

1 kommentarer:

Verrix sa...

Tips: Tvätta lillans öga med en bomullstuss som du doppat i ljumet vatten och byt örngott ofta så brukar det ge med sej efter några dagar.

About