Rossel i halsen

söndag, februari 08, 2009 | 0 Comments

Varet i ögat är mer eller mindre borta nu på C. Dock är hon rosslig i halsen. Slemmigt värre för stackarn. Det går väl över det med så småningom =)

Idag ska jag gå på Yoga på Friskis och Svettis med Lilja. Häftigt att få ta på sig träningskläderna igen! Vet inte om det blir ngt träningskort i vår dock. Har redan gått en månad på terminskortet så... Kan gå långpromenader och träna styrka hemma. Till sommaren börjar jag med löpträningen också. Till hösten kan det vara skönt att få komma igång igen. Vet inte hur livet ser ut ang jobb mm. Men eftersom J pluggar och förskolan inte blir förrän vid ett års ålder, så är jag väl hemma med skruttan fortf.

Imorgon ska jag på information för arbetslösa. Whee vad roligt... Tror dock att kärringen som skrev in mig i Uppsala missuppfattat det där med FK och SGI. Jag tror att jag MÅSTE vara aktivt sökande och till marknadens förfogande, trots att jag är föräldraledig. Jävlar om kärringen har sabbat för mig nu...

0 kommentarer:

About