Storlek 62

måndag, februari 09, 2009 | 0 Comments

Har just insett vad mkt kläder i storlek 62 Charlotta har! Ingen lyckligare än jag som slipper köpa nytt =)
Mkt är tack vare donationer från Anna och Isadora, och min fd kollega Jessika. Det är verkligen jättefina kläder så TACK!

Var på info på AMS idag. Lagom tråkigt. Man är visst tvungen att ta jobb som innebär 2 timmars pendling åt ena hållet. Detta innebär att man kan vara borta 12 timmar om dagen. Fi fan...

Höll på att göra mig skyldig till snatteri idag! Lade en kattsandspåse under vagnen, och sen glömde jag bort den, men när jag stoppade matvarukassen under vagnen såg jag den och ställde mig i kön igen. Hehe.

En vecka kvar, sen är det 2-månaderskollen för lillskitan. Tycker inte hon verkar speciellt intresserad av sina händer och fötter än. Lite stoppa handen i munnen, men inget mer.

0 kommentarer:

About