Uppsala

måndag, mars 03, 2008 | 3 Comments

I helgen var det Uppsala och pojkvännen. Hann med 48 timmar innan jag åkte hem igen.
Fredag var det mest mys och så Guldkompassen. Nja, inte så jättebra.

Lördag en tur på stan, nationsfika och mera mys. Inhandlade nya jeans med lock på fickan, en cerise tshirt, en burk som det står I (heart) sweets på samt lågklackade svarta finskor med högt skaft. Sånna man kan ha till kontorsbrallor och även finkjol och jenas. Dessvärre gör allt jävla grus på asfalten att man går ner klacken på nolltid!

På kvällen var det MF. Bentzing var bäst. Lite besviken på Björn G. Blev en Falafelpizza oxå. Köpte ungefär ett kilo godis i Hummelsta och har ätit upp allt. Okej J åt oxå, men mkt tryckte jag i mig på egen hand. Dags för detox! Arselt växer annars... Söndag en tur till IKEA och mys, sen åkte jag hem. Var hemma vid 18 ungefär.

Nu har jag fåttt mitt mobila bredband att fungera. Mkt bra! 3G når även denna lilla håla =)

Råkade betala in två hyror denna månad, haha. Men hyresvärden ringde precis, och sa att de skulle fixa tillbaka dem.

Vill ha Leksvik soffbord och tvbänk. Får se vad ekonomin tillåter...

På lördag är det klassfest. J kommer oxå. Innan dess en lång vecka med jobb...

3 kommentarer:

Lilian sa...

Föreslår att du kollar leksvik på blocket.. mycket billigare. och ditt as skulle behöva växa lite.. så ät mer godis du. :)

Lilian sa...

as = rumpa hehe

Lilian sa...

ingen anning om hur man skaffar sig en husläkare.. jag ringde bara för att få tid på vårdcentralen och ville kolla massor med saker. Husläkare har jag inte haft sen jag bodde på solrosgatan.

About