Peeling av rygg

onsdag, mars 26, 2008 | 0 Comments

Idag har jag gjort ett halsband och håller på med örhängen. Beställde prylarna från Panduro. Kul att ha ngt att pilla med..

Jobbet har kännt tungt dessa två dagar. Vet inte om det är PMS eller pga pojkväns"problem" som diskuterades i helgen. I vilket fall är det skönt med endast 4 dagar.

Var på Face and Body idag och peelade ryggen. Först använde hon som en vakuumsug för att öka cirkulationen och sedan peelade hon och sist ngn ljusbehandling. Gick på hela 500 kr. Ska dit om 2 veckor igen och göra antingen peelingen eller syra-behandling. Låter så mysigt... syra... Hon konstaterade iaf att jag har en hormonrubbning vilket inte är ngn surprise. Gud vet hur jag såg ut på ryggen med staven i armen, uscha. Dessvärre verkar det som om ryggen har fått fnatt igen och producerat "bölder". Ska ringa läkaren imorgon och boka in en tid och se vad som kan göras där oxå. Menar, spelar ju ingen roll om jag peelar bort ärr om det kommer upp nya sår som gör nya ärr.

Nu ikväll var det meningen att vi skulle röja upp i verkstaden för att snart flytta dit ner. Men efter peelingen kände jag mig öm och hade ingen lust att börja ta i och bli svettig, lär väl sviiiida då. Får hitta på en liten nödlögn =)
Kan inte duscha heller, vilket är sugigt. Har blivit vana att duscha varje kväll innan jag lägger mig. Känns fräscht.

Nu är det dags att betala räkningar...

0 kommentarer:

About