A mighty heart

söndag, mars 23, 2008 | 0 Comments

Igår var jag hemma hos Lilian och Patrik och tittade på film- A mighty heart. Den gick nog inte hem hos värdparet, men jag gillade den.
Jolie är verkligen en mångfacetterad skådespelerska, I like!
Vi lirade Guitarrhero och det gick rätt bra. Fick 99% på The Killers- When you were young. Visserligen på Easy, men det blir roligt istället för bara enerverande.
Hade ställt fram rollerskaftet för att ta med till dem, men glömde det såklart!

Åt påskmat hemma hos päronen, och blev proppmätt. Gör inget, jag sprang på morgonen och behövde kolhydratladda. Dessvärre har jag ont i höften idag. Ska ringa sjukgymnast i veckan och se vad jag kan göra för att stärka musklerna.
Är sugen på att gå till Coop Forum och köpa listbeslag, toning till håret och lite fler tavelkrokar. Ska ringa mor sedan och se vad hon har för sig. Kanske kan få sällskap.

Jag är redan trött på Sanna Nielsen och Charlotte Perrelis MF-låtar.
Lyssnar fortf på Bengtzing och Ola dock.

0 kommentarer:

About